Week tegen het Pesten

Maandag 19 september 2022

Beste ouders/ verzorgers,

Volgende week is het de Week tegen Pesten. Wanneer een kind gepest wordt is dat natuurlijk heel vervelend. Het kan dan fijn zijn om even te praten met iemand buiten de klas. Kinderen die een gesprekje willen mogen altijd even langskomen (ik ben maandag en dinsdag op school). Ik breng daarna de ouders altijd even op de hoogte van wat er besproken is en of het wellicht fijn is om vaker gesprekjes te hebben. We bedenken dan met elkaar welke vaardigheden een kind wil leren. Bijvoorbeeld vaardigheden om weerbaarder te worden, sociale vaardigheden of werken aan zelfvertrouwen. U kunt als ouder/verzorger zelf ook contact opnemen voor een afspraak via de juf of meester of onderstaande contactgegevens.

Vriendelijke groet,

Juf Heidi