Bijeenkomsten Ouderkamer

Maandag 16 januari 2023

Op de dinsdag- en vrijdagochtend van 9 tot 11 uur bent u welkom in de ouderkamer van de school aan de Louwerslootstraat.

Ik organiseer dan informatiebijeenkomsten. De agenda staat ook in deze app, maar voor het geval u deze heeft gemist breng ik het nog even onder uw aandacht.

Op dinsdag 17 januari

Vraagwijzer van de Gemeente Rotterdam. Tijdens deze bijeenkomst kunt u al uw vragen stellen over zorg, gezondheid, geld problemen, juridische zaken, thuissituatie enz.

Op vrijdag 20 januari

Het “Geef en Neem” winkeltje opruimen en weer aantrekkelijk maken.

Op dinsdag 24 januari

Het Wijkteam komt vertellen wat zij doen op school en u kunt met al uw vragen terecht over zorg, gezin, pedagogische situaties thuis enz.

Op Vrijdag 27 januari

Onze creativiteit op de proef stellen door te leren haken.

Op dinsdag 31 januari

De Gebiedswerker Noord, Francis, komt op visite en bij haar bent u welkom met al uw vragen over de omgeving en de samenleving in de wijk.

Op vrijdag 3 februari

Haken en Koffie?

Op dinsdag 7 februari

Indigo geeft informatie over hun aanbod aan trainingen en workshops voor kinderen en volwassenen. Is er een training bij die u graag zou willen volgen, dan kan dat ook in de ouderkamer gehouden worden ,mits er meerdere mensen belangstelling voor hebben.

Tot ziens in de ouderkamer!

Jane