Even voorstellen juf Alicia!

Dinsdag 31 januari 2023

Ik zal mij even voorstellen want jullie zullen mij tot de zomervakantie in groep 3a voor de klas zien als juf.

Ik ben Alicia en ik ben 20 jaar. Ik ben geboren in Rotterdam en woon nu ongeveer zeven jaar in Delfgauw. Ik ben een derdejaars student van de PABO aan het Thomas More in Rotterdam. Ik ben op de woensdagen en donderdagen aanwezig in de klas en zal dan ook lessen geven. In mijn vrije tijd ben ik veel bezig met korfballen. Ik speel in het derde van Fortuna en geef training aan verschillende teams. Daarnaast vind ik het heerlijk om een rondje te lopen met mijn twee labradors Bailey en Puk. Ik woon nog gezellig bij mijn ouders en broertjes thuis.

Ik heb ervoor gekozen om juf te worden, omdat ik het werken met kinderen super leuk vind en ik ze dingen wil leren die ze later in de samenleving nodig gaan hebben. Ik ben creatief en hou ervan om lekker te bewegen met de kinderen. Ik kijk ernaar uit om de komende tijd hier in groep 3 les te komen geven.

Groetjes, Alicia