In april starten 2 nieuwe leerkrachten!

Vrijdag 14 april 2023

Beste ouders, verzorgers,

Begin april is juf Kamla gestart in groep 1-2b. Zij heeft reeds kennisgemaakt met de ouders.

Aanstaande maandag start juf Lineke. Zij stelt zich hierbij aan u voor.

Beste ouders/verzorgers.

Vanaf 17 april kom ik werken op de Hildegardisschool. Daar heb ik veel zin in. In het begin zal ik in verschillende groepen werken dus ik vind het leuk om me aan u allemaal voor te stellen.

Mijn naam is Lineke de Jong, ik woon in Rotterdam-Ommoord met mijn man en jongste zoon. Verder heb ik nog twee zonen en twee schoondochters en een kleindochter Noortje.

Naast dat ik mijn werk heel leuk vind heb ik ook nog andere dingen die ik doe, zo lees ik heel graag (ook kinderboeken) en ik haak en brei graag (een echte oma dus).

In de vakanties trekken wij er graag op uit in ons oude camperbusje om zo veel van Europa te zien.

Nu weet u een beetje wie ik ben maar leuker is het natuurlijk om echt kennis te maken. Ik hoop u allen gauw te ontmoeten.

Hartelijke groet,

Lineke de Jong