Inloop op dinsdag en vrijdag

Woensdag 1 november 2023

Op dinsdag en vrijdag hebben we inloop. Dit betekent dat u met uw kind mee naar binnen mag. In de lagere groepen wordt er vaak een gezamenlijke activiteit georganiseerd waar u bij kunt aansluiten.

Op maandag, woensdag en donderdag is er geen inloop. Dit betekent dat u bij de voordeur afscheid neemt van uw kind en uw kind zelfstandig naar binnen gaat. Eventuele dringende zaken kunt u telefonisch, via de mail of SchoolpraatApp aan de leerkracht doorgeven. Zo zorgen we er samen voor dat de kinderen meer zelfstandig worden én de leerkracht op tijd met de les kan beginnen. Soms staan er andere deuren open, dit is alleen bedoeld voor de kinderen.

De ouders die u op zulke momenten wel binnen ziet zijn mogelijk ouders die helpen bij het klaarmaken van het schoolontbijt, ouders van peuters/ kinderen die net nieuw zijn of ouders die een afspraak hebben.

Mocht u nog vragen hebben, loop gerust even langs!

Met vriendelijke groet,

Juf Kathelijne en juf Margreet