Informatie Kidsrun 13-04-2024

Maandag 8 april 2024

Beste sportievelingen van de Hildegardisschool,

Het is al weer even geleden dat jullie je hebben ingeschreven maar we zijn het niet vergeten! Superleuk dat jullie mee gaan doen met de Kids Run op:

Zaterdag 13 April

45 minuten van tevoren aanwezig!

45 minuten voor de eigen start willen we met alle kinderen en ouders verzamelen op het verzamelpunt. Dit jaar is dit bij het scholendorp aan de Coolsingel (zie de plattegrond). Hier staat een stand voor de Hildegardisschool. Hier zullen we verzamelen bij de begeleidende juffen en meester. Ook eventuele tassen en jassen kunnen hier worden achtergelaten. Bij het aanmelden krijgen de kinderen een brief met het startnummer en een shirt van de Hildegardisschool.

Start!

13.30 start                        NN kidsrun 1 km                            6 jaar

13.45 start                        NN kidsrun 1 km                            7 jaar

14.00 start                        NN kidsrun 1 km                            8 jaar

14.15 start                        NN kidsrun 1 km                            9 jaar

14.30 start                        NN kidsrun 1 km                            10 jaar

14.45 start                        NN kidsrun 2,5 km                         7 – 11 jaar

15.05 start                        NN kidsrun 2,5 km                         12 – 15 jaar

Invullen medisch paspoort

LET OP: op de achterkant van het startnummer moeten de gegevens van het medisch paspoort ingevuld zijn door ouders/verzorgers. De Hildegardisschool is niet verantwoordelijk voor het invullen van deze gegevens. Dit startnummer krijgen de kinderen bij de aanmelding op zaterdag.

Afsluiting

Wanneer leerlingen weer klaar zijn met de KidsRun, worden ze in het finishgebied opgewacht door de finishcoach. Vanaf hier worden de kinderen weer naar het scholendorp gebracht en kunnen ze zich afmelden bij het scholendorp. Na het afmelden zijn de ouders en kinderen vrij om te gaan.

LET OP

Eerdere ervaringen met de grote drukte tijdens de KidsRun hebben ons geleerd dat begeleiding erg belangrijk is.  Daarom verwachten wij dat alle ouders/verzorgers van ingeschreven kinderen zelf ook mee gaan. Als u zelf niet aanwezig kunt zijn dient u zelf vervanging te vinden. Mocht ook dit niet lukken meld dit dan op tijd bij de meester of juf. De ouders/verzorgers hoeven niet mee te rennen.

De Hildegardisballon

We zijn de hele dag herkenbaar door deze blauwe ballonnen. We zorgen ervoor dat deze ballonnen op een plek hangen waarbij ze herkenbaar zijn en erg goed opvallen. Weet u dus niet waar u moet zijn, zoek deze ballonnen.

Coaches

Mocht u het leuk vinden om mee te lopen kan dit altijd! We hebben 5 coachnummers voor de ouders over! Mocht u mee willen lopen, doe even goede loopschoenen aan!

Verder

• Laat waardevolle spullen zoals mobieltjes, sieraden, mp3spelers, enz. thuis! De Hildegardisschool en de organisatie zijn niet verantwoordelijk voor het zoekraken, diefstal en/of beschadigingen van spullen.
  • Bij de finish krijgen de kinderen een medaille.
  • Kunt u of uw kind onverwacht niet mee doen aan de KidsRun? Meld dit dan tijdig via ryan.slijkerman@rvko.nl of via hildegardis.dir@rvko.nl
  • Zorg voor sportkleding en goede hardloopschoenen.
  • Na afloop graag de shirts gewassen inleveren bij de groepsdocenten
  • Doe je Hildegardishoodie aan!!