Workshops veerkracht voor ouders door juf Debby en het Twinkeltje in de ouderkamer!

Maandag 21 maart 2022

Het leven van u als ouder van opgroeiende kinderen is soms best pittig. Er komt regelmatig iets op uw pad waardoor u zich uit het veld geslagen kunt voelen zoals bijvoorbeeld de (gevolgen van de) Coronatijd, een scheiding, geldproblemen of zorgen over huisvesting.

Hoe gaat u als ouder hiermee om? Hoe houdt u alle ballen hoog? En hoe zorgt u dat u weer terugveert als het even tegen zit en dat u er zelfs misschien wel sterker uitkomt?

In samenwerking met Twinkeltje Opvoedondersteuning organiseert de de Hildegardisschool 4 bijeenkomsten. Tijdens deze bijeenkomsten delen we ervaringen en zorgen van andere ouders. We gaan aan de slag om meer energie over te houden voor uw kinderen en voor uzelf! Juf Debby is ook bij deze bijeenkomsten aanwezig en zal oefeningen die zij aan de kinderen leert ook met u delen.

Waar: Hildegardisschool, Louwerslootstraat 135 in de ouderkamer

Wanneer: Donderdag vanaf 31 maart 13.00-15.00

Hoe vaak: 4 Bijeenkomsten

Opgeven bij juf Jane (jane.tjinhinping@rvko.nl) of juf Debby (Debby.Huis@rvko.nl)