Gymkleding leerlingen

Maandag 26 september 2022

Beste ouders,

De scholen zijn alweer een paar weken geopend en daarmee zijn ook de gymlessen weer gestart. We zien dat de kinderen weer met veel enthousiasme en energie in de gymzaal meedoen met onze gymlessen. Het is altijd hard werken en dus wordt er ook flink gezweet tijdens de lessen. Daarom is het erg belangrijk dat de kinderen gymkleding meenemen naar school. Als de kinderen na de gymles nog de hele dag in hun kleding moeten lopen is er een grote kans dat ze ziek en verkouden worden.

We begrijpen heel goed dat het soms vergeten wordt. Misschien is het dan een mogelijkheid dat uw kind voor de zekerheid een extra tasje met gymkleding aan de kapstok op school hangt. Mocht u thuis geen gymkleding hebben, kunt u ook altijd even langs meester Ryan lopen om te kijken of we iets anders kunnen regelen.

Vriendelijke groet,

Meester Youri en meester Ryan