Reminder: morgen geveltuintjesdag 10-15u Louwerslootstraat

Vrijdag 17 maart 2023

Morgen is het weer zover! Samen met de buurt gaan we vanaf 10u aan de slag met het vullen van de geveltuintjes aan de Moerkapellestraat, de groenvakken en plantenbakken op ons nieuwe schoolplein. Zo zorgen we samen dat het plein er met de opening volgende week woensdag heel mooi uitziet!

Komen jullie ons helpen? Dat zouden we heel fijn vinden! Kinderen en u als ouders zijn van harte welkom. Voor lunch tussen de middag wordt gezorgd.

Er zijn ook teamleden aanwezig maar u bent als ouder zelf verantwoordelijk voor uw kind(eren). Het programma loopt tot ongeveer 15u. Later inhaken/ eerder afhaken is helemaal prima. We zijn blij met alle hulp.

Nog een laatste vraag: willen de kinderen die komen helpen hun Hildegardishoodie aandoen? Hopelijk tot morgen!

Met vriendelijke groet,

Team Hildegardisschool