Even voorstellen: juf Liz-Ann

Vrijdag 30 juni 2023

Beste ouders, verzorgers,

ik ben Liz-Anne da Veiga Dias en ik ben 31 jaar en samen met Max Teeuwen zijn we trotse ouders van James. In mijn vrije tijd voetbal ik en ben ik onderdeel van Goalaso podcast. Wij gaan als gezin graag naar familie, de kinderboerderij, het kindertheater en de speeltuin. In het weekend bak ik graag en organiseer ik activiteiten voor de jeugd bij FC Maense.

Ik werk nu bijna 5 jaar in het onderwijs en de kleuters hebben mijn hart vanaf dag 1 gestolen. Het spelend leren, samen met de kinderen ontdekken, muziek maken en creëren vind ik geweldig. Ook ouderparticipatie- en betrokkenheid vind ik erg fijn bij de kleuters. Ik kijk ernaar uit om na de zomer op De Hildegardis te starten. Mijn deur staat (bijna) altijd open en kom gerust even een praatje maken komend schooljaar.

Alvast een fijne zomervakantie toegewenst!

Groeten,

Liz-Anne