Jeugdfonds Sport en Cultuur

Maandag 31 augustus 2020

Beste ouders,

Om het nieuwe jaar meteen goed te beginnen op sportief gebied wil ik de ouders die gebruik maken van het Jeugdfonds Sport en Cultuur, vragen om hun zoon(s) en/of dochter(s) bij mij een nieuw aanmeld formulier te laten halen. Deze formulieren zou ik zo snel mogelijk weer volledig ingevuld willen ontvangen om alle aanvragen weer optijd te kunnen verwerken.

Wat is het Jeugdfonds Sport en Cultuur ook alweer?

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur betaalt de contributie/het lesgeld voor kinderen en jongeren uit gezinnen waar te weinig geld is voor voetbal, muziekles, dans, judo, theater, zwemmen of een andere sportieve of creatieve les.

Kom ik in aanmerking voor een bijdrage?

Je komt in aanmerking voor een bijdrage als je een inkomen op minimum niveau hebt. Je hebt bijvoorbeeld een uitkering, bent ZZP’er met niet genoeg inkomsten of je hebt hoge lasten.

Ouders kunnen zelf geen aanvraag doen. Aanvragen voor een bijdrage worden gedaan door een intermediair: Meester Ryan.

Het is ook altijd mogelijk om even naar school te bellen voor vragen.

Sportieve groet,

Meester Ryan