Nieuwe schooljaar!

Vrijdag 24 juni 2022

Volgende week woensdag 29 juni gaan alle kinderen wennen bij hun nieuwe juf of meester, in hun nieuwe lokaal. Hieronder ziet u de groepsverdeling en de locaties.

Verbraakstraat 7

Peuterspeelzaal Peuter & Co, Dreumestijd

Groep 1-2 a Anouska Vervloet (ma-do) en Laura Wessels (vrij)

Groep 1-2 b Anouk Stel (ma-vrij)

Groep 1-2 c Corinne Jacobus (ma, di, do, vrij) en Laura Wessels (woe)

Groep 3 Enith Ruiter (ma, di) en Anne Breek (woe, do, vrij)

Groep 8  Dalida MacDonald (ma, di om de week, wo, do en vrij) en Esther van Nierop (di om de week), ondersteuning Anouk vd Veer (ma, di, do)

Groep 5a Celine van Klaveren (ma, woe, do) en Loes de Smet (ma, di, woe en vrij)

Groep 5b Lyan (ma-do) en Marleen van Melle (vrij)

Louwerslootstraat 135

Groep 4a Marieke Stapelkamp (ma en vrij) en Jessica van Leeuwen (di, woe en do)

Groep 4b Franny Mekes (ma, di, woe en vrij) en Marleen van Melle (do)

Groep 6a Margery Rijfkogel

Groep 6b  Marola Meijster

Groep 7a Usha Ramcharan (ma, di, do en vrij) en Esther van Nierop (woe)

Groep 7b Bert Cuypers (ma, di om de week, woe en do) en Esther van Nierop (di om de week en vrij)

In de indeling ziet u wat bijzonderheden:

• We hebben besloten om met de extra financiële middelen die er nu zijn, de huidige grote groep 4 te splitsen in 2 kleine groepen 5. Zo kunnen we goed voldoen aan de individuele onderwijsbehoeftes. De verdeling van de kinderen staat in de brief die uw kind vandaag mee naar huis krijgt.
  • We hebben in overleg met de intern-begeleider en de leerkrachten besloten om de huidige combinatiegroep 6/7 niet meer verder te laten gaan in 7/8. We denken dat het beter is voor alle kinderen in groep 8 om samen toe te werken naar de Eind-Cito, de eindmusical en samen op kamp te gaan. Het laatste jaar van de basisschool is toch heel speciaal. Dit wordt één groep 8 van 25 kinderen. De leerkrachten krijgen ondersteuning van een onderwijsassistent die aan deze groep verbonden wordt.
  • Dit betekent dat alle kinderen die nu in 6 zitten worden verdeeld over 2 groepen 7. De verdeling over de twee groepen, krijgt uw kind vandaag mee naar huis. Deze groepen worden ook klein zodat we extra kunnen werken aan de eventuele achterstanden die tijdens de Coronaperiode zijn opgelopen.

We hebben 2 nieuwe mensen aangenomen: juf Corinne en Meester Max. Zij zullen zich nog apart aan u voorstellen! Wij heten Corinne en Max van harte welkom in ons team!

We nemen dit jaar afscheid van meester Wouter, juf Simone en juf Inge die een nieuwe uitdaging hebben gevonden. Wij wensen hun veel succes in hun nieuwe baan en danken ze voor hun inzet!

Meester Damian, juf Elise en juf Melisa zouden alleen dit schooljaar bij ons werkzaam zijn. Wij willen hen bedanken voor hun inzet en wensen ze verder veel succes!

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Bij vragen kunt u altijd contact met mij opnemen.

Kathelijne Lemmens