Vakantiepaspoort!

Woensdag 6 juli 2022

Vandaag of morgen krijgen alle kinderen op school het nieuwe Jeugd Vakantiepaspoort 2022!

Hiermee kunnen ze de hele zomervakantie op pad in de regio Rotterdam. Met het paspoort op zak krijgen kinderen bij 165 bestemmingen gratis entree of flinke korting. Van speeltuinen en musea tot knutselen en wat lekkers te eten: er zit voor ieder kind genoeg leuks bij! Als begeleider krijgt u soms ook korting en anders kunt u de Rotterdampas gebruiken, als u die heeft.

Ook dit jaar maken de kinderen kans op een superleuke prijs: een dag met de klas op stap naar Attractiepark Drievliet in Den Haag. Registreer hiervoor het Jeugd Vakantiepaspoort online via ‘Paspoort aanmaken’ op jeugdvakantiepaspoort.nl. Op de website vindt u ook alle info over het paspoort zelf en de bestemmingen.

Het Jeugd Vakantiepaspoort is geldig van zaterdag 9 juli t/m zondag 21 augustus 2022. Blader het samen door en kijk wat jullie deze zomervakantie allemaal voor leuks gaan doen. Veel plezier!

Kathelijne Lemmens