Start nieuwe schooljaar: volgende week maandag 22 augustus!

Donderdag 18 augustus 2022

Ik hoop dat u allemaal genoten heeft van de zomervakantie. Sommigen zijn weggeweest en anderen hebben in Nederland kunnen genieten van de zon en de activiteiten van het jeugdvakantiepaspoort.

Alle juffen en meesters zijn ook lekker uitgerust. Afgelopen week hebben we met elkaar de school en klassen weer ingericht. Op de Verbraakstraat is weer het een en ander verbouwd. We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden!

Vandaag hebben de leerkrachten een inhoudelijke studiedag en nog gezellige activiteiten met elkaar.

We hebben ook nog nieuwe juffen en een meester: juf Ushie, juf Fransje, juf Lieve Floor, juf Corinne en meester Max. Deze stellen zich in aparte berichten aan u voor. We wensen onze nieuwe collega's veel succes!

Aanstaande maandag gaan we weer echt beginnen! We zijn benieuwd naar alle verhalen van de kinderen en hebben er weer zin in.

De deuren gaan om 8.20u open. U mag deze eerste maandag mee naar binnen. Om 8.30u starten de leerkrachten met de les. Vergeet niet de wekker op tijd te zetten!

Daarnaast is de inloop iedere week op dinsdag en vrijdag (8.20-8.30u en kleuters 8.20-8.45u).

De groepen 1-2, 3, 5 en 8 zijn dit jaar op de Verbraakstraat.

De groepen 4-6-7 zijn op de Louwerslootstraat.

De informatie voor u gaat voornamelijk via de SchoolpraatApp. U kunt zich weer aanmelden bij de nieuwe groep van uw kind(eren) middels het tandwiel rechtsboven. Ook kunt u alles volgen via Instagram/ Facebook. Aankomende week krijgt uw oudste kind een nieuwe schoolgids/-kalender mee naar huis.

Tot maandag! We zijn benieuwd naar alle verhalen van de kinderen en hebben er weer zin in. En…er ligt ook nog een verrassing klaar voor alle kinderen!

Met vriendelijke groet, namens het hele team,

Kathelijne Lemmens

Verbraakstraat 7