Schoolhoodies

Vrijdag 26 augustus 2022

De eerste schoolweek zit er al weer bijna op! Wat was het leuk om u en alle kinderen weer te ontmoeten! De kinderen hebben kennisgemaakt met hun nieuwe leerkrachten en de kinderen in hun klas. We hebben samen al veel plezier gemaakt en veel nieuwe dingen geleerd!

De week begon met een cadeautje voor ieder kind: een Hildegardishoodie! Zo leuk om iedere dag kinderen in deze trui te zien! Mocht de hoodie op een gegeven moment te klein zijn dan mag u hem op school inruilen voor een grotere!

De temperatuur is weer wat omlaag gegaan. Ik hoop dat iedereen lekker uit kan rusten dit weekend!

Volgende week maandag starten we op de Verbraakstraat voor de Monday Mile om 8.30u. Loopt u mee?

Volgende week woensdagmiddag hebben we informatiemiddag en kunt u een kijkje nemen in de klassen (14-15.15u).

Volgende week vrijdag starten we ook allemaal op de Verbraakstraat met een feestelijke jaaropening om 8.30u.

Ik wens u alvast een fijn weekend en we zien elkaar volgende week!

Kathelijne Lemmens