Schoolreisje 27-09-2022

Dinsdag 13 september 2022

SCHOOLREIS 27 september 2022

Dinsdag 27-09-2022 gaan we met de groepen 1 t/m 8 op schoolreis.

Groepen 1/2 en 3 gaan naar diergaarde Blijdorp. De kinderen moeten op de gewone tijd op school zijn en vertrekken om 9:30 uur met de bus vanaf de  Soetendaalseweg/hoek Zwaanshals (bij het speeltuintje)

Om ongeveer 15:30 uur zijn de kinderen weer terug bij de  Soetendaalseweg/hoek Zwaanshals (bij het speeltuintje) afhankelijk van de verkeersdrukte, het kan ook iets later worden.

Groepen  4 en 5 gaan naar Drievliet. Kinderen komen op de gewone tijd naar school. De bus vertrekt vanaf de Soetendaalseweg/hoek Zwaanshals ( bij het speeltuintje) om ongeveer  9:00 uur. Zij komen tussen 16:30 en 17:00 uur weer bij  Soetendaalseweg/hoek Zwaanshals (bij het speeltuintje).

Groepen 6,  7, en 8 gaan naar Duinrell. Kinderen komen op de gewone tijd naar school. De bus vertrekt vanaf de Soetendaalseweg/hoek Zwaanshals (bij het speeltuintje) om ongeveer 8:45 uur. Zij komen rond 17:00 uur weer bij  Soetendaalseweg/hoek Zwaanshals (bij het speeltuintje).

Voor alle kinderen:

Wilt u a.u.b. het volgende in de rugzak (voorzien van naam) van uw kind meegeven: fruit voor in de ochtend, brood voor de lunch, drinken voor de hele dag en eventueel schone kleren. Denkt u aan goede schoenen (liever geen slippers) en een regenjas.

Natuurlijk mag uw kind op zo’n leuke dag een snoepje meenemen, liever geen grote zakken chips.

Het is handig dat de kinderen van groep 6,7 en 8 een handdoek en droge kleding meenemen i.v.m. de Splash.

Het is verstandig om de kinderen geen dure spullen mee te geven (mobiele telefoon)

en niet meer dan €5,-  Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van deze spullen.

Het is leuk als u uw kind kan komen uitzwaaien bij de vertrekplaats.

Let u op de schoolapp, dan weet u of er files zijn en hoe laat de kinderen ’s middags terug komen. Wij zullen de informatie over de aankomst zo goed mogelijk hierop bijhouden.