Vakantie en toegang tot het plein aan de Louwerslootstraat na de vakantie!

Vrijdag 21 oktober 2022

De eerste periode van de zomervakantie tot aan de herfstvakantie zit er al weer op! Wat is de tijd snel gegaan! Mooi om deze periode met u in de groep af te kunnen sluiten. Wat zijn de kinderen gegroeid! En wat hebben ze veel geleerd!

Fijn dat er even een weekje is om bij te komen en uit te rusten. Ik wens u allemaal een hele fijne herfstvakantie en zie u graag weer op maandag 31 oktober bij de Monday Mile! Aansluitend is er voor de kinderen de gelegenheid om te ontbijten in de klas.

Op de locatie van de Louwerslootstraat krijgen we een nieuw schoolplein. Hierbij wordt het plein groener en aantrekkelijker om te spelen. De werkzaamheden zullen starten op maandag 31 oktober. De werkzaamheden zullen circa 8 weken in beslag nemen.

Het schoolplein zal gedurende de werkzaamheden niet bereikbaar zijn om op te spelen of te verblijven. Kinderen kunnen de school ingaan via de ingang aan de Bingenstraat.

Op de stoep en parkeervakken aan de oostzijde van het plein, aan de Moerkapellestraat zal de aannemer een depot inrichten. Deze zijn hierdoor gedurende de werkzaamheden niet toegankelijk.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben!

Fijne vakantie,

Met vriendelijke groet, namens het hele team,

Kathelijne Lemmens