Kerstdiner 22 december

Vrijdag 16 december 2022

Kerst vieren
Op donderdag 22 december vieren we Kerst met de kinderen in de avond met een kerstdiner. U kunt vanaf vandaag een kerstballetje invullen op onze kerstboom in de klas met de naam van uw kind en het gerecht dat u gaat maken.

Op donderdag 22 december vieren we Kerstfeest met elkaar. Om 16:30 uur mogen de kinderen de gerechten en het drinken wat ze hebben meegenomen in de klassen brengen.

We beginnen met samen zingen rond de kerstboom om 16:45 uur op het plein bij het hoofdgebouw, aansluitend om 17:15 uur is er voor de kinderen een kerstdiner in de klas, tot 18:15 uur.

U kunt uw kind(eren) weer ophalen om 18:15 uur in de klas. Mag uw kind alleen naar huis dan moet u dit vooraf, d.m.v. een briefje met een handtekening, melden bij de leerkracht. Zonder briefje laten we uw kind niet alleen naar huis gaan.

Hierna begint een welverdiende kerstvakantie en zien we elkaar weer graag op maandag 9 januari 2023!

Vrjidag 23 december zijn de kinderen vrij.