Even voorstellen: juf Sabrina

Maandag 9 januari 2023

Ik ben juf Sabrina. Eigenlijk ben ik niet helemaal nieuw. U heeft mij wellicht al eerder eens op de Hildegardisschool gezien. Ik heb handvaardigheidlessen gegeven en meegeholpen met de afsluitingen van de afgelopen schooljaren en met de openingsHAKA van dit schooljaar. Ook heb ik voor de groepen 5 t/m 8 een voorstelling gespeeld en aansluitend lessen gegeven over het toneelstuk “Schitter”.

Ik ben van origine leerkracht en heb me later om laten scholen tot kindercoach. Mijn hart ligt bij het ontwikkelen van de sociaal emotionele en creatieve kanten van kinderen.

Vanaf deze week ga ik op woensdag kinderen begeleiden in de ONZE-kamer. Op donderdag a.s. zal ik ook bij het koffie-uurtje aanwezig zijn.

Ik kijk ernaar uit om met u kennis te maken en met de kinderen aan de slag te gaan!

Met vriendelijke groet,

Juf Sabrina