Fijne vakantie!

Vrijdag 7 juli 2023

Samen hebben we deze week het schooljaar 22-23 spetterend afgesloten!

Groep 8 is op kamp geweest en de kinderen hebben heel veel plezier gehad in de bossen bij Oosterhout. Bij terugkeer in Rotterdam hebben we samen gegeten en alle kinderen over de rode loper uitgezwaaid. We zijn megatrots op onze groep 8 kinderen! Ze zijn helemaal klaar voor hun start op het voortgezet onderwijs!

Met de groepen 4, 5, 6 en 7 hebben we dinsdagochtend actie gevoerd bij het stadhuis voor het behoud van Kinderparadijs. Onze kinderen hebben geleerd dat je in een democratie op mag komen voor je rechten. Het lijkt erop dat het actie voeren wel wat teweeg heeft gebracht!

Woensdag hebben we een feestelijke dag gehad. In de groepen stonden we stil bij Keti Koti. Alle kinderen hebben een workshop dans of djembé gevolgd. Helaas konden we door het slechte weer niet optreden voor de ouders. Maar de kinderen hebben wel voor elkaar opgetreden! Het zag er geweldig uit! Misschien hebben ze thuis ook nog een dansje laten zien?

De laatste schoolweek stond ook in het teken van inpakken. Aan de Verbraakstraat krijgen alle lokalen een nieuwe vloer, worden de wanden gestuct en krijgen we nieuwe voorpuien en deuren. De kinderen hebben supergoed geholpen met schoonmaken, opruimen en inpakken! Eén groep 1-2, de groepen 3, 4 en 7 moesten ook nog hun spullen verhuizen naar de andere locatie. Ook dat is allemaal gelukt deze week!

We kunnen terugkijken op een mooi en leerzaam schooljaar!

We wensen alle kinderen, ouders en verzorgers een hele fijne en ontspannen vakantie toe!

Namens het team,

Juf Kathelijne en juf Margreet