Nieuwsbericht start schooljaar en uitnodiging informatiemiddag en -avond

Vrijdag 25 augustus 2023

Beste ouders, verzorgers!

De eerste schoolweek zit er al weer op! We hebben de week spectaculair geopend met een heuse Chinese leeuwendans. Op Instagram/ Facebook kunt u de filmpjes nog eens bekijken. We hebben een fijne start gehad in de groepen. Op de Verbraakstraat hebben de kinderen ook nog een nieuw klaslokaal! In de klassen zijn veel activiteiten gedaan om samen te zorgen voor een fijne en veilige sfeer in de groep. Wellicht bent u al tijdens de inloop op dinsdag of vrijdag even gaan kijken.

We nodigen u van harte u uit om aanstaande donderdag naar de informatiemiddag en -avond te komen. De eerste ronde is van 16-17u en de tweede ronde is van 18.30-19.30u. In de lokalen zullen de leerkrachten zich voorstellen en vertellen wat er dit schooljaar op het programma staat. Zo bent u al vroeg op de hoogte over afspraken en leerstof die behandeld zal worden. In de aula op de Verbraakstraat zal tevens informatie te verkrijgen zijn over Lekker Fit! en vanuit het samenwerkingsverband PPO zal juf Lizzy aanwezig zijn. In de middag is juf Debby in de ONZE kamer om uitleg te geven over het aanbod van de kindercoaches. In het technieklokaal aan de Louwerslootstraat kunt u kennismaken met de medewerkers en activiteiten van Slagplug. Tevens kunt u kennismaken met de Intern Begeleiders juf Linda en onze nieuwe collega meester Fred. Laat u de leerkrachten van uw kind(eren) even weten wanneer u komt?

Daarnaast zijn de komende weken de kennismakingsgesprekken met de leerkrachten. U kunt een afspraak maken via de gespreksplanner van de Schoolpraatapp.

We zien u graag maandagochtend bij de Monday Mile aan de Verbraakstraat! Daar verzamelen we altijd op maandagochtend. Bij slecht weer zullen we ook via de Schoolpraatapp laten weten als het niet door gaat.

Namens het team wensen we u een fijn weekend!

Juf Kathelijne en juf Margreet

Directie Hildegardisschool