Uw mening gevraagd: kwaliteitsonderzoek!

Maandag 20 november 2023

Voldoet de Hildegardisschool aan uw verwachtingen? Wat gaat goed en wat kan beter? Voor ons is het erg belangrijk om uw mening over een aantal zaken te weten zodat wij voortdurend alert kunnen blijven op de kwaliteit van ons onderwijs. Daarom voeren wij een tweejaarlijks kwaliteitsonderzoek uit. Voor dit tweejaarlijks kwaliteitsonderzoek vragen wij nu uw medewerking.

Wat vragen wij van u?

Wij vragen u vriendelijk om uw mening over onze school en ons onderwijs met ons te delen. Dat kunt u doen door de vragenlijst die u op uw e-mailadres heeft ontvangen, in te vullen. Heeft u meerdere kinderen, vult u dan alstublieft per gezin de vragenlijst slechts eenmaal in en houdt u daarbij uw oudste kind op onze school in gedachten. Wij schatten in dat het beantwoorden van de vragen hooguit een kwartier van uw tijd kost.

U kunt de vragenlijst nog invullen tot en met 24 november 2023 aanstaande. Al 20% van de ouders heeft de vragenlijst ingevuld.

Geen mail ontvangen?

Stuur ons dan even een mailtje!

Hulp bij het invullen?

Heeft u hulp nodig bij het invullen dan kunt in de ochtend terecht in de ouderkamer!

Wat gebeurt er met de resultaten?

De resultaten van het onderzoek zijn niet te herleiden tot personen of e-mailadressen. De school gebruikt de uitkomst van dit onderzoek voor kwaliteitsverbetering.

Heeft u vragen?
Vragen over dit onderzoek kunt u mailen naar hildegardis.dir@rvko.nl

Mogen wij rekenen op uw medewerking?

Mede namens alle teamleden van de Hildegardisschool alvast hartelijk dank voor uw deelname.

Met vriendelijke groet,

Juf Kathelijne en juf Margreet