Kidsrun 2024

Woensdag 28 februari 2024

Beste ouders/verzorgers,

Op 13 en 14 april ademt de stad hardlopen tijdens de 43e editie van de NN Marathon Rotterdam. De NN Marathon Rotterdam is, mede door het vlakke parcours, één van de snelste marathons ter wereld en wereldwijd één van de best bezochte marathons.

Wij gaan als Hildegardisschool ook meedoen met de marathon. Verschillende leerkrachten van de Hildegardisschool zullen samen een hele marathon lopen, maar ook de kinderen kunnen meedoen! Tijdens de marathon van Rotterdam is er namelijk ook een kidsrun. De kinderen lopen hierbij 1 km of 2,5 km om te ervaren hoe het voelt om een marathon te lopen. Wij zouden het geweldig vinden als er super veel kinderen van de Hildegardisschool mee kunnen en willen doen. Dit evenement zal plaatsvinden op 13 april.

De kinderen van groep 3 t/m 8 hebben voor de vakantie een inschrijfbrief mee naar huis gekregen. Mochten ze het leuk vinden om mee te doen, willen we vragen om deze brief vóór volgende week vrijdag ingevuld aan de juffen of meester te geven.